Pages Menu

Categories Menu

Posted by on maj 21, 2019 in Zwierzęta |

9 najczęstszych objawów dyskopatii u psów

Psy są najlepszymi przyjaciółmi każdego człowieka, ponieważ okazują miłość i przywiązanie swoim właścicielom. Znane są również jako najlepsze psy stróżujące, ale w niektórych przypadkach psy borykają się z wieloma problemami zdrowotnymi.

Jednym z powszechnych objawów dyskopatii u psów są trudności w chodzeniu lub niemożność chodzenia. Jeśli Twój pies nie jest w stanie prawidłowo chodzić, to musisz wiedzieć, że jest to jeden z objawów dyskopatii u psów.

Często widzimy nasze psy biegające wszędzie, ale jeśli pies nie jest w stanie się poruszać, świadczy to o problemie. Jeśli więc zauważysz, że Twój pies nie jest w stanie prawidłowo chodzić, koniecznie zapoznaj się z typowymi objawami dyskopatii u psów.

Najczęstsze objawy dyskopatii u psów

Bardzo często zdarza się, że psy odczuwają ból w tylnej części szyi. Jeśli zauważysz, że Twój pies ma ten problem, koniecznie zabierz go natychmiast do weterynarza. Jeśli zabranie psa do weterynarza zajmuje zbyt dużo czasu, lepiej jest wypróbować domowe sposoby leczenia tego problemu.

Nagła utrata apetytu

Czasami nasze psy są bardzo aktywne i chętne do zabawy, ale nagle zaczynają tracić apetyt. Może to być jeden z objawów dyskopatii u psów. Bardzo ważne jest, aby sprawdzić stan psa przed podjęciem decyzji o zabraniu go do weterynarza.

Niewyjaśniony ból

Jeśli pies cierpi z powodu bólu, świadczy to o dyskopatii u psów. Konieczne jest poznanie przyczyn bólu u psa, a następnie zabranie go do lekarza weterynarii w celu postawienia diagnozy.

Słabość

Jeżeli Twój pies nie jest w stanie prawidłowo chodzić, ma problemy ze staniem lub skakaniem, jest to oznaką dyskopatii u psów.

Wnioski:

Do typowych objawów dyskopatii u psów należą: trudności w chodzeniu, osłabienie, utrata apetytu i niewyjaśniony ból. Jeśli pies cierpi z powodu tych objawów, należy natychmiast zabrać go do lekarza weterynarii.